A Process Communication Model® (PCM) érthetővé teszi, hogy mire van szükséged ahhoz, hogy mindig a legjobb formádat tudd hozni és rálátást kapsz erre, mások vonatkozásában is. Eszközöket kapsz ahhoz, hogy kapcsolódni tudj más emberekhez, dekódolva a preferenciáikat és az ő nyelvüket beszélve.
A programot követően a beszélgetések során, miközben pozitív módon tudsz jelen lenni, könnyedén ki tudod aknázni a különbözőségekben rejlő lehetőségeket.
Mindannyian képesek vagyunk pozitív módon interakcióba lépni.
Amikor azonban stresszt tapasztalunk, rosszkedvűek vagy ingerültek vagyunk, akár ki is kapcsolhatunk, ami félreértésekhez, ingerültségekhez, akár kudarcokhoz is vezethet.
Milyen lenne elsajátítani úgy igazítani a mondott, tett és mutatott dolgokat, hogy a beszélgetésekből, a mindennapi helyzetekből, a lehető legtöbbet hozzuk ki?
Saját magunk és mások viselkedésének megfigyelése, segíthet megérteni a személyiségekből fakadó lényeges különbségeket és preferenciákat.
Valószínűleg számos kommunikációs modellt ismersz és hasznosnak találhatod az általuk nyújtott felismeréseket is.
Lehetséges, hogy eltűnődtél már azon, hogy van-e mód átalakítani ezeket a felismeréseket olyan mindennapi gyakorlattá, ami valóban beindítja a folyamatokat?
A PCM®-et Dr. Taibi Kahler amerikai klinikai pszichológus fejlesztette ki. A Tranzakcióanalízis kutatójaként felfedezte a szorongó viselkedés univerzális mintáit, és azonosította azokat a feltételeket, amelyekre az egyéneknek szükségük van ahhoz, hogy boldoguljanak.
A Kahler által felfedezett hat személyiségtípus (Gondolkodó, Elvhű, Mozgató, Álmodozó, Harmonizáló, Lázadó) és a hozzájuk való kapcsolódás lehetővé teszi számunkra, hogy előre jelezzük a stresszel kapcsolatos várható viselkedést, megelőzési stratégiákat alkalmazzunk és megerősítsük a pozitív változásokat. Kahler meglátásai kiterjedt kvalitatív és kvantitatív kutatásokat eredményeztek, így általánosan alkalmazhatóvá váltak.
A több, mint 4500 tanúsított trénerből és coachból álló globális hálózat segít az embereknek abban, hogy ezeket a megfigyeléseket olyan készségekké alakítsák át, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a beszélgetéseket és helyzeteket pozitív irányba megfordítsák. A képzéseken eddig több, mint 1,4 millió ember vett részt, 54 országban és 22 nyelven érhető el. Olyan neves márkák alkalmazzák, mint a l’Oréal, a Pixar, az IKEA, a BMW, de rajtuk kívül oktatási és kormányzati intézmények, a NASA, továbbá kis- és középvállalkozások egyaránt alkalmazzák.
Vezetőknek, és vezetői csapatoknak abban, hogy:
Ajánlott továbbá munkacsoportoknak, ügyélszolgálatnak és értékesítési csapatnak a fentieken túl az ügyfelekkel való kommunikáció, problémás helyeztek és ügyféligények jobb kezelése szempontjából.
Király Gertrúd vezetői tanácsadó, coach, tréner. 2012 óta dolgozik ezen a területen.
A PCM®- mel először 2013-ban találkozott és szerelem volt első látásra. Sokat segített a saját működése megértésének vonatkozásában és az ügyfelek támogatásában is.
Missziójának tekinti, hogy tegyen a minőségi kapcsolatokért, mert ezek alapvetően határozzák meg az életünk minőségét is. A minőségi kapcsolatok alapja pedig a tiszta kommunikáció és az egymásra való odafigyelés. A hétköznapok nagy rohanásában többnyire pont ezek szoktak sérülni.
A PCM® tréning időpontja
PCM® alapú vezetőfejlesztés (online) – 2024. március 05., 07., 12., 14.
PCM® alapú vezetőfejlesztés (személyes) – 2024. március 18-19.
RÉSZVÉTELI DÍJ
105 000 Ft + Áfa (kérdőívvel)
(Amennyiben rendelkezel már kérdőívvel, kérlek jelezd emailben)