A DISC egy gyorsan megtanulható és alkalmazható eszköz, mivel az emberi személyiség legkönnyebben felismerhető és megváltoztatható részére, a viselkedésre fókuszál. DISC alapú programjainkon a résztvevők „aha” élményszerűen döbbennek rá arra, hogy miért jönnek ki bizonyos emberekkel jobban, mint másokkal, és megoldásokat dolgoznak ki arra, hogy miként alakítsanak ki gyümölcsöző kapcsolatot az addig tipikusan nehéznek gondolt ügyfeleikkel/ munkatársaikkal is.
A program közvetlen célja, hogy a résztvevők növeljék önismeretüket, és hogy tudatos kommunikációs stratégiát alakítsanak ki az ügyfeleikkel/ munkatársaikkal a DISC modell alapján.
- Ismerd meg a saját viselkedési stílusod!
- Ismerd fel mások viselkedési stílusát!
- Alakítsd a saját stílusod a másik félhez a jobb együttműködésért, a céljaid elérése érdekében!
- saját DISC stílus és jellemzők: Milyen vagyok én, milyennek látnak mások?
- a DISC modell készségszintű elsajátítása: a viselkedés dimenziói és a 4 fő stílus
- jellemzői, stílusok felismerése
- a DISC alkalmazás: csapaton belüli együttműködésfejlesztés, csapat diagnózis
- a DISC csapatkerék alapján: csapatszintű erősségek, és hiányzó viselkedések
- nehéz ügyfelek: stíluskülönbségekből adódó ellentétek, elakadások megoldása
- gyakorlatok, esetfeldolgozás, akciótervek, tanulási pontok megfogalmazása